popis obrázku

Virtuální operátoři - diskuze: podělte se o své zkušenosti

Datum 29.04.2015

Vložil Martin O.

Titulek Re: City Mobil - totální neschopnst

Odpovědět

Já převáděl rovněž 3 účastnické čísla a po třech týdnech jsem to vzdal a přešel jinam. Jejich operátor mi vždy jen sdělil, že na tom pracují, ale termín doručení novým SIM karet určit nedokáže, došla mi trpělivost.
Původně jsem nevěřil tomu, že zde pisatelé uvádí takové negativní skutečnosti a opravdu se mi nechtělo věřit, že takto může nějaká firma fungovat. nyní žasnu a přidávám i svůj příspěvek. City mobile je KALAMITA. Největší "pecka" byla, když mi jejich operátor poradil, abych zkusil jinou společnost. No, tak alespoň mě pobavil. Budiž je nejen můj článek odstrašující ostatním zájemcům o City Mobile.

Datum 29.04.2015

Vložil Petr

Titulek Re: City Mobil - totální neschopnst

Odpovědět

Mám stejnou zkušenost. 25.3. jsem zaplatil zálohu, vzápětí dostal SIM kartu, ale od té doby stále čekám na převedení svého tel.čísla a navíc přestali i komunikovat.

Datum 07.05.2015

Vložil Roman

Titulek Re: City Mobil - totální neschopnst

Odpovědět

Mám stejnou zkušenost, zaplatil jsem se vším všudy skoro dva tisíce za rodinný tarif 13. března, dnes, po skoro dvou měsících a asi deseti urgencích stále nemám sim karty.
Pořád se omlouvají, slibují, že zavolají a nikdo se nikdy neozval. Na nikoho jiného ten člověk na zákaznické lince nepřepojí, ale sám neumí nic vyřešit.
Držte se od Citymobile dále!

Datum 27.05.2015

Vložil Lubor

Titulek Re: Re: City Mobil - totální neschopnst

Odpovědět

Jestli někdo poda hromadnou zalobu na CityMobile, pridam se, mam u nich předplaceny tarif a po 2 mesicich nemam ani potvrzeni platby, natoz SIMKU, natoz premigrovane cislo. Nebavi se vůbec se mnou, tu platbu mi asi uz nikdo nevrati....

Datum 29.05.2015

Vložil Pavel

Titulek Re: Re: Re: City Mobil - totální neschopnst

Odpovědět

S hromadnou žalobou bych se také přidal. Společně s přítelkyní nám dluží více jak 1000,- Daly by se využít služby portálu hromadnezaloby.cz

Datum 02.06.2015

Vložil Martin

Titulek Re: Re: Re: Re: City Mobil - totální neschopnst

Odpovědět

V současné době budu činit proti firmě City mobil právní kroky, proto prosím všechny okradené, aby mi zaslali svůj email či jinéé kontaktní údaje na email open.now@email.cz a dáme dohoromady společné trestní oznámení, pondět ČOI i ČTÚ. jak zde pročítám fórum, částku 5000,-kč dělící trestný čin od přestupku hravě pokoříme. S pozdravem Martin.

Datum 22.07.2015

Vložil Vlastimil

Titulek Re: Re: Re: Re: Re: City Mobil - totální neschopnst

Odpovědět

Mluvím za jednu mysliveckou společnost. Předplatili jsme v únoru t.r. kredit na dobu do 30.6.2016. Bylo to zaokrouhleně 4.500 Kč. V dubnu t.r. zastavili poskytování služeb
a naše společnost byla z podnětu City mobile nucena přejít k jinému operátorovi - je to FAYN Telecommunications s.r.o. a jsme spokojeni. Ale u City mobile zůstalo zhruba 4.000 Kč k vrácení. Několikrát jsme urgovali vrácení e-mailem. Vždy došla zpráva, že se ohlásí. Ale kašlou na to. Toho "slavného" p. Lukáče - jednatele - bych rád potkal osobně. Asi bude nutná cesta na policii. Proto se přidáváme k Vaší výzvě. Pochopitelně, máme k tomu všechny podklady a přesná čísla. VS

Datum 28.05.2015

Vložil Roman

Titulek Re: Re: City Mobil - totální neschopnst

Odpovědět

Pokračování příběhu:
Po dalších telefonátech na zákaznickou linku se nic nepohnulo, takže jsem 13.5. poslal na adresu info zavináč citymobile tečka cz email, že ruším svoji objednávku z důvodu, že pořád nic nedodali a že žádám o neprodlené vrácení celé zaplacené částky. Z této jejich adresy chodí potvrzení o přijetí emailu a přidělené číslo požadavku, takže by to mělo být dostatečné. Dnes, 28.5., peníze stále nemám.
Ještě jednou zkusím telefonickou urgenci a pak už se budu asi bavit jen s policií.

Datum 17.04.2015

Vložil Pavla

Titulek Stara simka Tesco mobile s dvojnasobnym kreditem

Odpovědět

Jen me napadl tip. Koukala jsem, ze na netu uz se drazí stare simky Tesco Mobile s dvojnasobným kreditem. Jsem docela rada, ze ji mam, to byl tehdy dobrej kauf.

Datum 07.04.2015

Vložil Martin

Titulek Hrůza

Odpovědět

Před 22 dny jsem zaplatil platbu přes účet na převod pod City Mobile. 10 dnů se nic nedělo. Volal jsem tam, zda jim platba došla. Řekli, že se na to podívají. Za chvíli přišel email, že platba dorazila a že mi bude odeslána SIMka. Už je to dalších 12 dnů a SIMka zatím nepřišla a na infolice to nikdo nezvedá.
Velkým oblokem se City Mobile vyhněte. Tímhle stylem za chvíli stejně skončí a budete muset hledat jiného operátora.

Datum 29.04.2015

Vložil Martin

Titulek Re: Hrůza

Odpovědět

Po zkušenosti s touto rádoby firmou se divím, že ještě vůbec ještě fungují. Pozitivních zkušeností je jako šafránu a v poslední době mohu z okruhu svých známých říci, že se ani jednomu do měsíce nepodařilo k této virtuálce přejít, pochopitelně vlivem liknavosti City mobile. Kdo zvažujete přechod, zrovna zapomeňte.

Datum 05.02.2015

Vložil Katka

Titulek +4U Bone

Odpovědět

+4U Mobile nabízí tarif s nulovým paušálem, kde je volání za 1,21 Kč a data za 0,65 Kč/1 MB. Lepší nabídku jsem nikde neviděla, máte s nimi někdo zkušenosti? Nebo viděli jste někde něco lepšího?
Děkuji!

Datum 08.02.2015

Vložil sibolet

Titulek Re: +4U Bone

Odpovědět

ptal jsem se milé operátorky...Takže BONE je vázán měsíčním vyučtováním a registraci jménem,adresou,etc. NEEXISTUJE tudíž postup,zaplatit kredit v trafice,převodem,jako u klasické ANONYMNÍ předplacenky.Na občasné volání mi stačí ODORIK přes datovku Twist on line...

Datum 03.04.2015

Vložil Jan R.

Titulek Re: +4U Bone

Odpovědět

Ano,mám. Vše je OK. Doporučuji.......

Datum 28.01.2015

Vložil mirekan

Titulek city mobile

Odpovědět

u city mobile jsem si objednal a zaplatil tarif city call, 21,1, mi napsali e-mail, že platbu obdrželi a mi simku pošlou během několika dnů, nyní je to 8 dní a nic mi nedošlo, takže jsem psal e-maily - žádná odpověď, psal jsem dotaz na jejich stránce - žádná odpověď volal jsem na jejich mob. čislo v rámci jejich prac. doby -žádná odpověď, na staré simce mi dochází kredit a budu si jej muset nabít. a pro operátora- nepíši to anonymě, Mirekan mám v e-mailu který jsem napsal do dotazníku

Datum 22.01.2015

Vložil Láďa

Titulek City Mobile - doporučuji

Odpovědět

Jsem také klientem City Mobile a když zde čtu negativní příspěvky, musím napsat svůj pozitivní. Nemám absolutně žádný problém. Možná občas pokulhává komunikace, ale v zásadě vše OK. Fakturace fungují dobře, samoobsluha taky, nemám problém.
DOPORUČUJI

Datum 19.01.2015

Vložil Petr

Titulek OpenCall

Odpovědět

Tento virtuál zřejmě před Vánoci nalákal spoustu zákazníků a tak pěkně utahuje šrouby:
http://www.mobilmania.cz/bleskovky/opencall-zacne-trestat-zakazniky-s-nizkou-utratou/sc-4-a-1329392/default.aspx
Mě, jako zákazníkovi od nich tato informace ještě nepřišla...

Datum 18.01.2015

Vložil Karel Novám

Titulek MOBIL 4 PEOPLE

Odpovědět

Dobrý den, podepsali jsme objednávku u MOBIL 4 PEOPLE a všechno v pořádku :) Virtuálové nejsou tak špatní jak někteří píší :)

Datum 29.12.2014

Vložil Chira

Titulek EriMobile

Odpovědět

Nenechte se zmast hezky vypadajicimi cenami EriMobile - jsou bez DPH!!! A to jak tady, tak na jejich webu :-/

Datum 11.12.2014

Vložil Nike Free Dynamo

Titulek zzahkv@gmail.com

Odpovědět